Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2008 08:48:34
Computers & Telefonie

Orange

Helaas kan het enkele tijd duren voordat je oude provider de link afsluit.

bellen...heeft meestal weinig zin, omdat de medewerkers van het callcenter/klantenservice vaak geen verstand van zaken hebben.
als je dan toch belt, vraag dan direct de technische dienst, of bel direct een nummer van de technische dienst.

stuur evt. een aangetekende brief naar zowel het net als naar orange, met het dringende verzoek om alles goed over te zetten naar het net.
(orange is vanaf heden t-mobile)

weet u zeker dat u het contract met wanadoo heeft opgezegd.
als de providers beweren dat u nog aan het contract van wanadoo vastzit, hoop ik voor u dat u de opzeggingsbrief nog hebt en de reactie daarop van wanadoo.

over de opzeggingstermijn, dat verschilt per provider, kijk hiervoor in de algemene voorwaarden.

ik hoop dat ik u hiermee genoeg infomatie heb gegeven.

gr. jordeg