Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Goedkopere bril betekent slechtere kwaliteit???
ik ben zelf al vele jaren een brildrager en ben vaste klant bij hans
om de 2 a 3 jaar koop ik een nieuwe bril. ook ik heb wel eens een montuur kapot gehad maar deze worden gratis gerepareerd.
wat betreft de galzen kan ik het volgende zeggen. daar ik weet dat ik bij het hobbyen gauw krassen op de glazen kan krijgen heb ik gewoon glazen van glas. iets zwaarder maar kras vast. voor de computer gebruik ik echter 1 bril met kunststof glazen maar als je daar goed mee om gaat dan krijg je hierop ook geen krassen. hans heeft trouwens ook glazen van zeizs of roddenstock
ik blijf dus gewoon bij hans anders niet alleen om de prijs maar ook om de goede service