Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

birdies
birdies - 31-05-2008 17:47:06
Computers & Telefonie

Ah mobiel kan niet simlock vrij gemaakt worden.

Stuur je klacht eens naar: http://www.ah.nl/mobiel/klantenservice.jsp

uit av ah mobiel:


geschillenregeling

1. geschillen tussen u en ah mobiel over de totstandkoming of de
uitvoering van de overeenkomst met betrekking tot door ah mobiel te leveren of
geleverde diensten, kunnen zowel door u als door ah mobiel worden voorgelegd
aan de geschillencommissie telecommunicatie, postbus 90600, 2509 lp den
haag.


2.a. een geschil wordt door de geschillencommissie slechts in
behandeling genomen, indien u uw klacht eerst schriftelijk aan ah mobiel heeft
voorgelegd op ah mobiel, antwoordnummer 10279, 3000 xs rotterdam.


2.b. ah mobiel zal hierop binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht
schriftelijk inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is.
in dat geval zal aan u binnen die termijn schriftelijk kenbaar worden gemaakt
wanneer de inhoudelijke reactie uiterlijk aan u wordt medegedeeld.


3. binnen 30 dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie van ah
mobiel, dan wel binnen 30 dagen na het verstrijken van de datum waarop volgens
het bepaalde in het tweede lid onder b. had moeten worden gereageerd, kunt u
het geschil aanhangig maken bij de geschillencommissie telecommunicatie.


4. wanneer u een geschil voorlegt aan de geschillencommissie, is ah
mobiel aan deze keuze gebonden. indien ah mobiel een geschil wil voorleggen
aan de geschillencommissie, dan wordt u gevraagd om binnen vijf weken uit te
spreken of u hiermee akkoord gaat. ah mobiel dient daarbij aan te kondigen dat
het zich na het verstrijken van voornoemde termijn vrij zal achten het geschil
aan de gewone rechter voor te leggen.


5. de geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de
bepalingen van het door haar geldende reglement. het reglement van de
geschillencommissie wordt desgevraagd toegezonden. de beslissingen van de
geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies. voor de behandeling
van een geschil is een vergoeding verschuldigd. meer informatie vindt u op