Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
blaat - 06-07-2008 11:39:48
Computers & Telefonie

Ah mobiel kan niet simlock vrij gemaakt worden.

"die chef geef ik wel gelijk,want er niks mis met ah mobiel.ieder half
jaar met 10 euro opwaarderen en je kunt weer gebruik maken van hun
diensten"

???
werk je er ofzo?
wat een onzin.
daarbij willen mijn ouders niet vastzitten aan ieder half jaar moeten opwaarderen. dat heb ik allang uitgelegd. dat is hun goed recht.
en toen ze het kochten is er wel degelijk sprake van misleiding geweest want er stond nergens dat het beltegoed na een half jaar verviel alleen dat je in een half jaar gebeld moest worden of zelf moest bellen. en gezien een aantal andere reacties hier met hetzelfde probleem zijn ze niet de enigen.
ik vind het een rare reactie als je vindt dat een consument dan maar vast moet blijven zitten met een product waar hij niet tevreden mee is.
er is behoorlijk wat mis met ah mobiel en hun zogenaamde klantenservice.
in mijn werk heb ik zelf ook met veel klanten te maken en dat is echt niet de manier om er mee om te gaan!