Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hrdwerrorman
hrdwerrorman - 02-08-2008 15:57:07
Auto & Vervoer

Ervaringen met de elektrische fiets van de aldi .

Dag san,

de e-fiets met de kapotte schakelaar werd niet binnen 10 dagen gerepareerd, zoals aldi eerst voorstelde. het is wachten tot de duitse reparateur in de buurt komt door voldoende werk. je zult in die > 10 dagen maar mooi fietsweer hebben.
vraagsteller vertelde toen ook niet of het schakelaardefect door eigen schuld is of spontaan is ontstaan in het nog maar prille leven van de fiets.
de opgegeven actieradius is altijd enkele reis, met een nieuwe, volle accu. dat wordt minder n.a.v. verkeeerd of te laat laden en veroudering van de accu.
tenminste harrie en ik zijn zeer geïnteresseerd in de kwaliteit van de onderdelen en de reparatie- tijd en kwaliteit.

hardware error man.