Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robur - 24-11-2008 16:12:16
Computers & Telefonie

Wat te doen na een klacht, en geen antwoord door caiway?

Ook wij maken al enkele jaren gebruik van caiway en onze ervaring is ook zo dat deze mij helemaal geen fatsoen heeft. emails worden traag of helemaal niet beantwoord en ook heeft caiway een heel starre houding om tot oplossingen te komen. abonnementen worden te kust en te keur gewijzijzigd en alleen in hun voordeel. nooit wordt ook eens aan de klant gevraagd wat zijn of haar mening is. waarom dan niet weggaan? je zit hier in het westland maar aan een provider vast als het gaat om tv kijken en internetten via de kabel en aangezien deze markt nog steeds niet is vrijgegeven ben je aan caiway overgeleverd. voor 2009 hebben wij nu alweer diverse prijsverhogingen voor onze kiezen gekregen en is het basis-internet-abonnement verdwenen en dien je dus een duurdere te accepteren. dus als u nog enige hoop heeft of had, vergeet het maar met caiway !!!!!!!