Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
menneke - 27-12-2008 02:05:32
Computers & Telefonie

Telefoonkosten door bellen naar provider

hetgeen wat irene beschrijft is voor mij nu precies de reden om een gewone vaste verbinding te houden, ondanks de zgn. "mooie" aanbiedingen van welke provider dan ook! internet gaat in de regel goed, maar als men telefonie erbij neemt blijkt het in de praktijk toch nog wel eens "fout" te gaan met alle ellende van dien! verder zeggen de lampjes die op het modem allemaal branden in principe niets. u zou het eens kunnen proberen door ie te starten en bij het bericht "de pagina kan niet worden weergegeven" de windows-optie gebruiken "om de verbinding weer te herstellen". ik doe dit bij ziggo ook; valt ook wel eens weg omdat ik meerdere pc`s heb en maar één verbinding; dus één draad. deze pc heeft dan wel eens "kuren".


blijft dit alles niet lukken, dan een aangetekende brief sturen naar zowel het incassoburo en naar telfort en uw abonnement met de gewraakte tekst erbij te halen en uw antwoord erop - dat ze u blijkbaar niet nodig hebben, want blijkbaar ben ik te goedkoop - erin te beschrijven en incasso blokkeren!!!! kijken hoe ze dan reageren. ik zou dit ook plaatsen bij trosradar; die doen ook nogal veel aan dit soort zaken. tenslotte zou u het juridisch loket kunnen raadplegen; te vinden via google. maar ja dat kost met je mobiel weer geld natuurlijk = 0900-nummer!