Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fambrans - 13-04-2009 07:51:47
Computers & Telefonie

Problemen met speedtouch-modem online/kpn?

ik heb vanaf het begin van mijn abonnement (eerst wanadoo, werd orange, werd toen online) gewerkt met een speedtouch 330. het laatste jaar was het niks dan ellende. iedere keer als er 's nachts onderhoud aan het systeem was geweest had in geen verbinding met internet meer.


de jochies bij de helpdesk stonden elke keer weer voor een raadsel en de "huh, wat heeft u nou voor een modem" uitroepen waren niet van de lucht. "nou gewoon, het modem dat ik ooit van jullie heb gekregen!" uiteindelijk was ik dit zo spuugzat dat ik maar een nieuw modem (livebox) heb aangevraagd. kostte me 1 euro extra per maand. te gek voor woorden eigenlijk: zij beloven een verbinding, die ze me uiteindelijk niet kunnen garanderen met het speedtouchmodem. en dan kost het mij geld om het op te lossen. vind eigenlijk dat dat er gewoon bij zou moeten horen.


met de livebox is het nog 1x mis gegaan. heb toen 9 dagen zonder internetverbinding gezeten, maar heb deze dagen vergoed gekregen.


daarna is het nog 1 keer misgegaan