Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-05-2009 02:00:47
Computers & Telefonie

Alice: doe dat niet!

Hoe langer ik bezig ben met alice, hoe merkwaardiger het allemaal wordt.
het inschrijvingsnummer van de kvk waar alice mee schermt blijkt dat van bbeyond te zijn en is geen aparte onderneming.
het heeft er alle schijn van dat alice alleen op papier bestaat, dat bbeyond alles wat met alice te maken heeft, heeft ge-outsourced naar andere partijen. helpdesk is gestald bij partij a, techinsiche dienst bij partij b, administratie bij partij c, internetverbinding bij partij d etc. als er ergens iets misloopt dan is er geen centraal aanspreekpunt dat  de problemen op kan lossen. niemand die zich verantwoordelijk voelt. de klant zit met de brokken, maar bij bbeyond zijn ze tevreden: zij vangen elke maand opnieuw geld.