Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

matusso
matusso - 21-05-2009 15:11:09
Computers & Telefonie

Kapot scherm

Beste jan,

ik sluit mij aan bij wat dirck antwoordt met als aanvulling dat u niets te maken heeft met wat hp zegt of vindt:

mycom is de verkoper en zij zijn verantwoordelijk voor de garantie.

mycom geeft 2 jaar garantie op notebooks en uw klacht is ruim binnen deze termijn ontstaan.
zij moet de laptop (laten) repareren of vervangen. u hoeft niets te bewijzen! als mycom vermoedt dat e.e.a. aan verkeerd gebruik te wijten is, dan moet zij dat bewijzen!
trap er niet in dat u bij mycom korting op de reparatie krijgt! dat horen zij gratis te doen!!

mycom is -zover ik weet- niet bij een geschillencommissie aangesloten. in het uiterste geval moet u naar de rechter, maar voor genoemd schadebedrag is dit zeker het overwegen waard.
u kunt hier de voorwaarden van mycom nalezen: <a u kunt hier de voorwaarden van mycom inzien: href="http://www.mycom.nl/algemenevoorwaarden.pdf">voorwaarden</a>
let even speciaal op art.8