Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dolcevita81 - 22-05-2009 13:30:33
Computers & Telefonie

Kapot scherm

helaas hebben fabrikanten er regelmatig een handje van om problemen met het beeldscherm gelijk aan de klant toe te wijzen.


dit hoeft echter niet altijd het geval te zijn. wellicht is er iets anders kapot (bijvoorbeeld het moederboard) wat zich uit door middel van een (half) defect beeldscherm. als er inderdaad geen aantoonbare schade bij het beeldscherm is (krassen, scheuren, breuken, etc.) , wat door de klant veroorzaakt zou kunnen zijn, heeft zowel de fabrikant als de verkopende partij geen poot om op te staan en zullen zij het product onder garantie moeten repareren. laat je niet afschepen!!!!