Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 25-05-2009 09:28:58
Computers & Telefonie

Kapot scherm

hallo bessebal: u schrijft,


ze heeft hem niet laten vallen , alleen schoon gemaakt met een doekje .


lijkt mij eenm duidelijk verhaal, dat dit een echt garantiegeval moet zijn, wel alleen met de verkopende partij in ondehandeling blijven!: mycom dus.


je moet zo'n scherm toch rustig met een tft cleaner kunnen, of zacht doekje kunnen schoonmaken, sterker nog: het wordt je zelfs aangeraden dit van tijd tot tijd te doen.


het is opvallend, hoe vaak je in deze rubriek leest, dat schermen die zomaar defect raken, nog niet eens gerepareerd worden onder garantie, en nu ook weer: een laptop van een wereldmerk, nog maar net een half jaartje oud. en zo goedkoop is mycom nu ook weer niet, enige goede garantie mag je dan toch wel verwachten, nietwaar?


succes! gr. henri