Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
loesje48 - 25-05-2009 10:13:30
Computers & Telefonie

Kapot scherm

ik herken veel in dit verhaal. bij onze universiteit kan iedere nieuwe student een laptop aanschaffen waarbij de universiteit de helft betaalt. toen ik begon met studeren, betrof het een toshiba. binnen een half jaar hadden heel veel schermen het al begeven: vaak was 1/3 van het scherm zwart geworden. in noodgevallen, bv als dit tijdens tentamen gebeurde, hielp het wel ns op bepaalde plekken te drukken. daarna: reparatie (geregeld door universteit) in. omdat zoveel studenten klachten hadden, is besloten tot inruilactie. de toshiba's werden, voor de studenten geheel kosteloos, ingeruild voor de laptop die de nieuwe eerstejaars kregen. de universiteit heeft vervolgens toshiba aangeklaagd. die beweerden dat de studenten onvoorzichtig waren met de laptops. ja honderden tegelijk zeker. daarna werd het gegooid op de tas die je bij de laptop kreeg. het eerste kort geding werd door de universiteit verloren, ik kan eigenlijk niet meer terug vinden hoe het precies is afgelopen; ik weet wel dat toshiba niet alle kosten heeft vergoed.


conclusie: zelfs bij massaal beeldscherm uitval geeft de producent niet thuis en probeert het te gooien op de consument. ik wens u dus oprecht heel veel succes om toch nog iets van gelijk te krijgen!