Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rr
rrcroscher - 08-06-2009 11:22:59
Computers & Telefonie

Tommy telecom

Wij zitten met hetzelfde probleem.
de prijs gewonnen in januari. pas eind maart kregen we alles thuis.
sim kaart geprobeerd te activeren, lukte niet wegens ............ .
gemaild naar de klantenservice, enkele weken later een nieuwe sim gekregen. deze opnieuw activeren, lukt niet: melding: inactieve sim.
klantenservice niet bereikbaar. op mail wordt niet meer gereageerd. vreemd voor een ondernemer die zelf uit de call center wereld komt. bovendien kun je alleen maar bellen naar een mobiel nummer van de klantenservice.
het bedrijf hult zich in stilte en er zit geen schot in de zaak. slechte reclame, ook voor de postcodeloterij die hier bij betrokken is.wie o wie heeft de oplossing voor dit haast dubieuze geval tommy telecom???