Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-07-2009 21:25:00
Computers & Telefonie

Een afhandeling van een klacht

uiteindelijk is hij voor een tweede keer terug geweest naar norrod. ze bleven maar hameren op lijkt op vochtschade en het is een bende onder de toetsen.


ze zeiden dat ze hem opstuurden naar hp. ik heb gegronde reden dat ze dat nooit hebben gedaan. hij is gestuurd naar hun hoofdkantoor en daar is hij beoordeeld met de foto's die gemaakt zijn van de eerste onderzoeker.


de tweede onderzoeker zal de eerste nooit teleurstellen en ik kreeg dezelfde oorzaak.


kosten voor mij 367 euro voor een nieuw toetsenbord bij hp.


mijn oplossing welke norrod nooit heeft aangedragen :


er is een site op internet die zo gevonden is via google om een passend, zelfde toestenbord aan te schaffen.


kosten 70 euro...................................


nou ik heb hem binnen en zelf maar erin gezet.


het probleem is opgelost en de pc is werkend.


tijd die ik zelf eraan kwijt ben om te vervangen twee keer 5 minuten om de schroefjes en bescherming los te halen.


dus norrod krijgt van mij nog een mailtje dat ik het zelf opgelost heb en voor een fractie van de kosten.


dit had men zelf ook zo kunnen oplossen / aanbieden. ik wou een werkende laptop hebben en dat voor 70 euro en niet >350 euro


groetjes , labswans