Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-08-2009 16:05:32
Computers & Telefonie

Upc fiber power - uw ervaringen

lees de reacties:
http://coax.nl/news/reageer/index.php?newsid=2218


lees ook hier en verdere pagina's:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=30511.920


zou kassa hier aandacht aan kunnen besteden?


niet normaal meer precies klok slag 12:00 gaat ik van de 60mb naar de 18mb


vara kassa kunnen julie er wat aan doen ziggo was altijd de gebeten hond


maar upc doet het nu wel heel erg


heb zelf mails verstuur hier het bewijs maar hoor er niks van kunnen wij als klant nu ook zomaar 1/3 betalen van onze duren abo






geachte heer [edit-redactie],

ik heb een vraag aan u: hoe zou u het vinden als u voor de helft van uw werktijd maar 1/3 van het salaris zou krijgen van wat u normaal krijgt?
volgens mij zou u "not amused" zijn, zo kan ik me voorstellen.

het is mij daarom een volslagen raadsel waarom u wel de internetklanten van upc 12 van de 24 uur per dag opzadelt met een downloadsnelheid die 1/3 bedraagt van hetgeen volgens het abonnement zou moeten kunnen.
is het dat ook niet volkomen logisch dat ik als internetklant in het vervolg van de helft van het abonnementsgeld 1/3 deel ga betalen?

stel dat u ´s ochtends bij de bakker een heel brood koopt voor 3 euro, ´s middags nog een brood gaat kopen, 3 euro betaalt en vervolgens van de bakker 1/3 deel van het brood krijgt? dat is namelijk precies hetgeen u nu doet met de internetklanten.

ik ga er vanuit dat u een verstandig mens bent en dat u samen met de medeverantwoordelijken voor dit onzinnige beleid tot de conclusie zult komen dat upc met deze vorm van network management volkomen uit de bocht is gegaan, volstrekt niet levert wat u in de huidige reclamecampagne belooft en dus zo snel mogelijk een eind zult maken aan deze in mijn ogen wanprestatie van uw bedrijf.

met vriendelijke groeten,