Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
student27 - 15-09-2009 10:17:29
Computers & Telefonie

Telfort sim only

ik heb dus hetzelfde wat anouschka meemaakt.


ik ben al jaren lang een klant bij telfort en sinds maart 2009 heb ik mijn abonnement verlengd en verhoogd naar 500 belminuten, maar het blijkt dat je voor je kosten géén 500 belminuten krijgt. je krijgt dus een fictief abonnement, want je belt nooit al die 500 minuten,  want de minuten worden afgerond naar boven, maar je betaald al die minuten wel...oneerlijke handel noem ik dat.


ik was dus niet op de hoogte dat ze al je belminuten afronden naar boven, dat kwam ik pas 3 maand later achter, omdat mijn rekening ineens zo mega groot was, terwijl ik vanuit ging dat ik de maanden ervoor mijn minuten had opgespaard...niet dus!


zo kan men dus niet meer bijhouden, hoeveel je nog kan bellen om de belminuten niet te overschrijden of men moet steeds voor je houden dat je i.p.v. 500 belminuten, eigenlijk maar 400 belminuten hebt om te bellen.


tevens blijkt, dat bij een verlenging van sim-only abonnement ook je sms-bundel opnieuw moet aanvragen, want mijn sms-bundel verdween bij een verlenging en upgrade van sim-only, waardoor ik ineens smste zonder een bundel, terwijl ik 4 maanden ervoor een nieuwe sms-bundel had afgesloten...nou, dan kun je gelijk calculeren wat de schade zal zijn. 


ik zou nu het liefst mijn laatste rekening willen terugvorderen en betalingen stopzetten en de simkaart in de vuilnisbak ingooien...maar helaas ben ik volgens de contract verplicht om te betalen voor iets wat ik niet krijg...raar is dat?!