Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 03-11-2009 17:07:27
Computers & Telefonie

Unlockcode gsm na maand nog niet bekend

Beste ine, toevallig had ik afgelopen zondag er het nog over met m'n zoon: heb een abonnement wat afloopt in april, bij vodafone, heb ook een unlock code aangevraagd via hun, heb ik gekregen, maar werkt niet, ik naar de vodafone winkel met die code, die ze mij per email hadden gestuurd: die jongens daar kregen het ook niet voor elkaar< tip van mijn zoon>de provider is verplicht om je mobieltje simlockvrij te maken, maar zeg nooit dat je hem elders gebruikt, zeg gewoon dat je het nodig hebt omdat je naar het buitenland toegaat voor vakantie, en dat je daar een prepaid kaartje moet kopen om te kunnen bellen (bolivia bijvoorbeeld) de provider (in dit geval vodafone bij mij) is verplicht om mijn telefoon op te sturen naar hun service cq reparatiedienst, of fabrikant: laat wel alles goed noteren, zoals de staat van je toestel, display, hoe het er uitziet, én dat hij op het moment van afgifte, om op te sturen in werkende staat is!! laat degene die je telefoon gaat opsturen dus alles noteren, en vooral ook er voor tekenen! inderdaad zijn er ook handige jongens die dit voor al reeds genoemde vergoeding doen. maar je provider is in principe het omschrevene aan je verplicht te doen,steeds vaker hoor je dit 'probleem', om je maar daar te kunnen houden! het hoeft je dus geen cent te kosten. succes met het unlocken, ik moet met de mijne ook nog weg (nokia n95-8gb) groeten, henri