Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
negen - 05-11-2009 09:55:20
Computers & Telefonie

35 euro of mobiel weg?

Heb ook met dat bijltje gehakt, mijn nokia 5800 stopte spontaan met internetten, weggebragt en na 3 weken terug, slechter dan toen ik 'm inleverde.
dus weer weggebracht en na 2 weken terug en goed.....maar in tussen wel geïnformeerd waar mijn toestel bleef, uiteindelijk iemand van dynafix gesproken, en ging 't vrij snel. op internet is wel 't een en ander te vinden, hier 'n voorbeeld.

hallo!!

ik ben een werknemer van de firma dynafix(monteur) ik kan je verhalen
vertellen waar je van omvalt.
ik ben op dit moment nog steeds werkzaam bij dit bedrijf(helaas).
en kan jullie meer info geven omtrent klachten vochtschades ed.
die foto op jouwn site van de print van het tst geeft inderdaad wel wat
vochtschade aan maar dit is zo als ik kon zien schade die gewoon te
repareren was.
normaal wordt zo`n tst gewoon gerepareerd onder garantie,maar de klant
krijgt er wel een brief bij dat er vochtschade is geconstateerd.
en dat de garantie dan vervalt bij een volgende reparatie.

op dit moment heerst er een grote onrust binnen dit bedrijf oa hoe ze met
ons werknemers omgaan dreigen met ontslag ed.
de montuers staan constant onder druk.
we moeten perdag ongeveer zo`n 40 tst in behandeling nemen waarvan er
minstens 24 moeten worden klaargeboekt.
u begrijpt dat dit ook ten koste gaat van de kwaliteit van de reparatie
alles gaat vlug,vlug.kwaliteit staat niet hoog in het vaandel bij dynafix.

daarom hebben wij sommige werknemers een site in het leven geroepen die
sinds vandaag open is voor elke werknemer maar later ook voor klanten.wat
wij willen gaan doen is het volgende:
de werknemers gaan helpen met klachten.
en zeker de klanten gaan helpen met klachten.tips geven.
hoe soms met de tst van klanten omgegaan wordt is uit den boze.
verder willen we als we genoeg klachten binnen krijgen alle verzamelde
klachten van klanten en werknemers weer gaan voorleggen aan een
consumenten programma op tv.
zelf ik ben dan bereid om daar mijn verhaal te gaan vertellen

verder wil ik nog een stukje kwijt over reparaties.
voorbeeld:
tst die geen garantie meer hebben daarvan krijgen de klanten een prijsopgave.
vaak zijn die opgaves aan de veel te hoge kant.
voorbeeld: een tst dat niet meer opladen doet ligt meestal aan de
fuse(zekering) of aan de dc jack(laadt connector) die onderdelen kosten ca
0,20? cent perstuk soms betalen de klanten voor zo`n reparatie al gauw
tussen de ?60 en ?80 afhankelijk hoe de monteur de po maakt.

iedereen kan bij ons terecht met vragen cq klachten.werknemers maar zeker
ook de klanten. de site is nog niet helemaal af maar het klachten
formulier invullen kan al ook in het gastenboek kunnen mensen met klachten
terecht.en krijgen indien mogelijk de zelfde dag nog antwoord.
verder wordt er nog hard gewerkt aan de site.