Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-12-2009 14:31:24
Computers & Telefonie

Online adsl algemene klachten

Online
t.a.v. de klachtenafdeling
postbus 11095
1001 gb amsterdam






betreft: klacht


geachte heer/mevrouw ,


hierbij deel ik u mede dat ik uiterst ontevreden ben over de diensten van online,
de reden van mijn ontevredenheid is gelegen in het navolgende.

1e
voor ik klant werd bij u,heb ik contact gehad met de klantenservice.
het feit dat mij werd toegezegd dat mijn download snelheid voor het modem met 18mb zou binnen komen in onjuist!
dit zou vanuit de centrale 1km verderop gemeten zijn, nu ik echter klant ben bij u heb ik navraag gedaan of dit wel
juist is” nee dus, mijn snelheid zat op 15 mb ( ik geef het nogmaals aan voor het modem )
ruiswaarde voor het modem is nihil!
na het modem begrijp ik dat er verlies is, maar op 1 dergelijk verbinden van 20 mb, is 5 mb verlies niet acceptabel!!

2e
op 17 oktober heb ik weer contact met klantenservice gehad, nu werk mijn telefonie niet.
zowel inkomend als uitgaand ( het bandje " uw telefoonnummer is buiten verbinding gesteld'
uw collega kon geen schatting maken wanneer dit word opgelost " 2 weken 1 dag? dit was zijn antwoord.
hoewel je normaal als medewerker je knowledge base kan volgen waarin je de looptijd kan zien!
nu na drie dagen bellen met de klantenservice, bleek dan nummer inactief was vanwege veiligheidredenen
oke,dat kan ik begrijpen, want voor hetzelfde geld was mijn telefoon afgetapt.
maar waarom word dit dan niet gelijk verteld, en moet dit 3 dagen duren! voor ik antwoord krijgt!

3e
ongeveer 7 weken geleden kwam ik er achter dat ik bijv marktplaats , dela , ect, geen keuze kan maken in het menu
met als voorbeeld omhoog plaatsen van advertenties er word gevraagd toet uw code in'
dit gaat echter niet, hij leest de code niet! waarschijnlijk omdat jullie met nieuwe protocollen werken.
door de klantenservice werd dit probleem erkent en lag niet aan mijn telefoon.
ik heb nog gevraagd, ligt dit misschien aan dat jullie op fsk werken ipv dtmf
na lang zoeken!! 15 ct per minuut kon de medewerker mij zeggen dat online met dtmf werkt.
overigens staat hij wel op dtmf ingesteld, maar dit had er niet mee te maken.

4e
wederom contact gehad met de klantenservice.
dit geschiede 3 weken geleden, ik wilde weten welke router er geschikt was voor de speedtouchmodem
de medewerker ging na kijken welke modem ik had, dit bleek de thomson st706 en vertelde mij dat een
sitecom router 100mb wel geschikt is, op aanraden heb ik deze gekocht ,mijn vraag was hier mee beantwoord.
ik ben een week bezig geweest met het aansluiten van mijn router tot in de late uren! met geen resultaat!!.

nogmaals klantenservice gebeld, deze meneer ging het nakijken voor mij
na 8 minuten in de wacht, kon hij mij vertellen dat dit nooit ging lukken ( op instructies van de teamleider op de achtergrond)
vertelde hij dat in de thomson st706 modem een router ingebouwd zit die niet draadloos is
dus als je er een router achter de thomson st706 hangt gaat dit nooit werken!
logisch eigenlijk dhcptje zit in de weg! wat ook weer logisch is ander zou ik die modem van jullie weg kunnen doen
en een eigen modem kunnen verzorgen. dit werd mij ook zo verteld overigens. vandaar dat die dhcp weer niet uitgeschakeld kan worden.
conclusie" van uw medewerken dan pak je toch een andere abonnement waar een draadloze router in zit gebouwd? 3 euro extra p/m
had dat eerder verteld!!!
nu zit ik dus met een nieuwe router! en nog geen draadloos internet en moet mijn abbo veranderen.
dit geintje heeft mij letterlijk 230 euro gekost! router 60 euro, overige kosten ( uren bellen met mobiel naar helpdesk sitecom)
klantenservice online, en ict bedrijf voorrijkosten 35 euro en uurtarief.
ik had beter gelijk online kunnen wantrouwen besef ik nu



hierbij dien ik een officiële klacht in en verzoek u mij binnen 10 dagen na datum briefhoofd via email of
schriftelijk te willen informeren op welke wijze de klacht in behandeling wordt genomen en op welke
wijze de door mij geleden schade door u zal worden vergoed.

vanzelfsprekend hoef ik mij niet aan de 12 maandstermijn te houden. ik wijs u op artikel 6:265 van het burgerlijk wetboek.
en wil ik hierbij onze contract ontbinden .zowel internet als telefonie, per direct en het telefoonnummer wel behouden, zodat deze kan worden overgenomen door een andere provider.


in dit stadium reserveer ik ten behoeve van mijzelf nadrukkelijk alle rechten.




hoogachtend,



mayonaise