Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-12-2009 17:40:14
Computers & Telefonie

Laptop verdwenen tijdens reparatie

Enkele citaten uit de algemene voorwaarden van de media markt:

heb ik recht op mijn geld terug bij een ondeugdelijk product binnen de garantie?

als u een product heeft gekocht dat een gebrek vertoont, heeft u geen recht om meteen uw geld terug te eisen. u moet media markt altijd in de gelegenheid stellen het product te repareren of te vervangen voor een technisch gelijkwaardig product.

als media markt dit niet binnen een redelijke termijn kan doen, dan kunt u de overeenkomst ontbinden. met andere woorden: u heeft recht op uw geld terug als media markt uw product niet binnen een redelijk termijn kan herstellen of omruilen.

wat zijn mijn rechten bij omruil voor een nieuw product binnen de garantie?

u heeft recht op omruil voor een nieuw product als media markt het product niet binnen een redelijke termijn kan herstellen of wanneer omruil goedkoper is dan herstel. bij omruil dient het nieuwe exemplaar technisch gelijkwaardig te zijn. het product wordt geruild met gesloten beurzen ongeacht of de prijs van het product hoger of lager is ten tijden van de omruil.


mijn mening is daarom ook: als de laptop na 9 weken nog niet gemaakt is, of hij is ineens spoorloos, dan is het mm dus niet gelukt om de laptop binnen een redelijke termijn te herstellen! met andere woorden, ze zijn verplicht om jou een gelijkwaardige laptop aan te bieden.
willen ze dit niet, dan heb je het recht om de koop te ontbinden en het volledige aankoopbedrag terug te eisen.