Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donkschr
donkschr - 24-12-2009 19:01:16
Vakantie & Reizen

Geld vliegticket terug na annulering

Dank edrick3 voor je reactie. bij de voorwaarden die jij hebt gelezen staat na "onverwachte tekortkomingen van de veiligheid" ook nog: "easyjet biedt geen verdere compensatie anders dan een van de volgende opties (“omboeking of restitutie”):in deze gevallen krijgt u het volgende aangeboden:
1. een omboeking naar de eerstvolgende vlucht naar uw eindbestemming; of
2. een omboeking naar een vlucht voor uw eindbestemming op een voor u geschikte latere datum, afhankelijk van beschikbaarheid; of
3. een restitutie van het betaalde tarief voor het nog niet gevlogen traject. indien van toepassing, bieden wij u de eerstvolgende beschikbare retourvlucht aan naar de eerste vertrekplaats.
u hebt bovendien recht op twee kosteloze telefoongesprekken of telex-, fax- of e-mailberichten".
lees ik de vetgedrukte zinnen dan verkeerd? er staat toch duidelijk omboeking of restitutie.

mijn dochter heeft overigens geprobeerd de geannulleerde vlucht om te zetten naar een andere vlucht, maar ook dat had geen resultaat. na uren in de rij gewacht te hebben werd doodleuk gezegd dat zij verder niets meer konden doen en dat iedereen maar weg moest gaan.