Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 12-01-2010 16:00:52
Computers & Telefonie

Vodafone

Hallo marian,

helaas moet ik je zeggen (tot nu toe) geen bericht te hebben ontvangen. check ook elke dag de spammap. het is pas 5 dagen geleden. maar ik denk dat na één week we wel kunnen vaststellen dat vodafone er maling heeft.

het zegt misschien ook niets, kan zijn dat het emailadres nog wel bestaat, maar dat men niet meer doet aan webservice?

moet eerlijk zeggen dat ik, ondanks dat dit zo'n vreemd gebeuren is en het mij wel bezig houdt, want ook ik begrijp niet waarom men je zo tegenwerkt, er niets meer aan gedaan heb. wilde eerst kijken of vodafone op mijn mailtje zou reageren. ik wil best de speurtocht naar meer info weer inzetten, maar of er méér uitkomt? het nadeel is dat waat-media in het buitenland huist. [opta doet daar niets mee]

voor wat het je waard is: ik leef met je mee. en als ik jou was, zou ik nu inderdaad de geschillencommissie inschakelen. en het lijkt me ook goed contact te houden met supreme_one.
mocht ik nog iets horen van vodafone of toch nog ergens tegenaan lopen, ik meld me weer.
groetjes,