Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
supreme_one - 14-01-2010 15:39:36
Computers & Telefonie

Vodafone

Ik heb tot dusver deze maand geen extra kosten gemaakt, ik denk dat ik er van af ben nu, wat ik gedaan heb is keer op keer op een agressieve toon wat mailtjes gestuurd naar helpdesknl@waat.com en naar amir@twistbox.com ( hij was degene die contact met mij had opgenomen na de 1ste mail die ik naar helpdesknl@waat.com had gestuurd waarna ik niks meer van had gehoord). ik weet niet of het nu nog zin heeft voor mij om te gaan aanmelden bij de geschillencommissie, ik kan uiteraard mijn geld terug krijgen, maar als ik dan toch nog 4 tot 7 maanden moet wachten, weet ik niet of het nog zin heeft.

dus helpdesknl@waat.com op een agressieve wijze (zeggen dat je juridische stappen gaat ondernemen) mailen en kijken of je op je volgende rekening geen content kosten meer ziet.