Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duivens18 - 15-01-2010 15:40:04
Computers & Telefonie

Vodafone

Hallo ed-asd,

bij de consumetenwijzer kom je niet verder echt niet ( lees mijn mailtjes maar)
je moet echt bij de geschillencommissie zijn dan bereik je wat en vodafone doet echt niks meer daar hoef je niet op te rekenen.
het kost wel wat geld om het uit te laten zoeken maar als je gelijk hebt dan krijg je dat geld oook weer terug.
en je moet vodafone op de hoogte brengen dat je daar mee aan de gang gaat wel alles per brief en als het kan aantekenen met bericht van ontvangst anders reageert vodafone nog niet.
en de waat reageert ook niet dit is voor ons de enige manier om wat te doen want al ben je al heel lang klant van vodafone je word er niet als klant behandeld.
ik ben zelf ruim 7 jaar klant van vodafone geweest dus dat zegt wel wat.
hoop dat het je lukt en misschien hoor ik nog wat van je.
groetjes,
marian duivens.