Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gittel - 08-03-2010 13:30:16
Auto & Vervoer

Navigatie

Mijn nieuwe peugeot wordt afgeleverd juli 2010 met ingebouwd navigatiesysteem. mijn huisadres is niet in te voeren; bestaat niet. maar ik woon er al drie jaar. ook op mijn nieuw aangeschafte (januari 2010) tomtom bestaat mijn adres niet. afgelopen week op de site van teleatlas aangegeven dat mijn adres niet klopt. evenals bij navteq.nl. ook de dealer zegt van zijn kant toe dat hij alles in het werk stelt om via peugeot nederland er iets aan te doen.

ik heb het vermoeden dat nieuwbouw in bestaande wijken niet worden doorgevoerd in een update.

ik hoop dat kassa hier aandacht aan wil besteden want het is heel vervelend als je zo moeilijk te vinden bent. in mijn geval ligt nr. 50 en 51 ruim 500 meter van mijn huisnummer 52 vandaan. o.a. taxi met schoonmoeder kan ons totaal niet vinden.