Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hansx - 08-03-2010 18:19:58
Auto & Vervoer

Navigatie

Dat ligt aan de kaartenmakers. mijn nieuwe tomtom en mijn navigatie in mijn nieuwe, nog niet beens afgeleverde, peugeot hebben hetzelfde probleem. teleatlas, de kaartenmaker van tomtom, werkt de kaarten niet bij. klachten daarover worden niet beantwoord. mijn vrouw heeft ze gebeld en kreeg slechts een botte medewerker aan de telefoon die weigerde de gegevens van peugeot op te nemen. kassa moet daar maar eens aandacht an besteden, al helemaal omdat dit al tot problemen bij de hulpdiensten heeft geleid.