Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-04-2010 17:26:11
Voeding & Gezondheid

Flexifront

Hallo allemaal,
ik weet niet of deze topic nog gelezen wordt, maar wellicht heb ik nog enige extra informatie van deze rare mensen.

zowel flexifront als bamboo by courlux zijn onderdeel van k.p. hageman fulfilment b.v., hageman cards b.v. en k.p. hageman direct mail b.v
kortweg hagemangroep uit zwijndrecht gevestigd op de pascalstraat.

hun algemene telefoonnummer is makkelijk te google op een van de bedrijfsnamen.

maar als je dat nummer belt zal je een dame aan de lijn krijgen welke bij hoog woord beweerd geen idee te hebben over wat voor sokken of scheermesjes je het hebt en de naam flexifront en of bamboosokken of courlux zegt haar zogenaamd niets, op het moment dat je haar toestemming geeft om een telefoonnummer voor je te vinden op internet verbreekt ze de verbinding.

nu komt het leuke als je dan vervolgens het 0900 nummer belt (0900-4564564)
krijg je exact de zelfde dame aan de lijn en als je haar dan bedankt voor het verbreken van de verbinding, zegt ze dood leuk dat ze de verbinding niet verbrak maar dat de verbinding door technische redenen verbrak, hoe dan ook het is toch het juiste bedrijf blijkbaar, vervolgens geeft ze ook aan dat ze het andere nummer waarneemt ivm afwezigheid van personeel of dergerlijke.

aan haar doorgegeven dat ik mijn lidmaatschap wilt beïndigen en dat dat via hun site niet geheel netjes verloopt, na opgave van mijn lidnummers gaf mevrouw aan dat dat geregeld was en dat ik per direct geen lid meer zou zijn.
uiteraard heb ik gelijk om een bevestiging gevraagd welke ik dan ook in mijn mailadres heb gekregen en wat denken jullie ......
mail is verzonden vanaf courlux klantenservice [courlux@hageman.nl]

nu maar hopen dat de kous hier mee af is.