Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

getty
getty - 06-05-2010 17:42:38
Auto & Vervoer

Reparatie scooter

[quote=maron schreef op donderdag 6 mei 2010, 17:35]ik ga zo betalen, dus de rekening heb ik nog niet in handen (was incl. btw) . wel werd er verteld dat de uitlaat 142,- kostte (yamaha why) en dat ze een uur bezig zijn geweest met monteren en afstellen.
verder hebben ze ruim 2 uur gezocht naar de oorzaak, maar hebben het "speciaal voor ons"afgerond op 2 uur.

nu denk ik, wanneer iemand heel veel verstand heeft van scooters e.d, dan zal die persoon sneller het defect kunnen vinden als iemand die daar minder kijk op heeft.
en omdat tijd, geld is (mijn geld dus;) begin ik me nu toch af te vragen dat, als onderzoekskosten normaal zijn, hóe herken je dan de betere garages met de mensen die er heel veel verstand van hebben???
onderzoeks uren kunnen heel gemakkelijk met een natte vinger gedaan worden,
niemand die daar op let.

het lijkt me een zeer correcte prijs. de prijs van de uitlaat lijkt me te kloppen. dit moet gemonteerd worden en arbeidsuren zijn duur. een totaalbedrag van € 250 lijkt me redelijk. het lijkt me dat ze die uren voor het onderzoek niet eens hebben gerekend. bij dit soort zaken kunt u beter van te voren beter even overleggen, als ze het probleem hebben gevonden om u te bellen en over de kosten te overleggen. dan kunt u dan alsnog beslissen of u de kosten redelijk vind en de reparatie laat doen.