Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
melkweg_1 - 17-05-2010 20:17:27
Computers & Telefonie

Beltijd beltoon

Ik heb al vele jaren een hi-abonnement bij de kpn. in het verleden ging mijn telefoon lang genoeg over om hem op tijd te kunnen opnemen. na de vernieuwing van mijn abonnement in 2008 schakelde mijn telefoon na 3 keer overgaan over op de voice-mail. bij de hi-shop konden ze de instellingen in mijn telefoon niet wijzigen en ik kreeg het advies contact met de klantenservice op te nemen. een medewerker van de klantenservice vertelde mij dat de ringtijd bij hi 15 seconden is en dat dit niet te veranderen is welk toestel je ook gebruikt. ik heb ook een abonnement bij t-mobile en daar is de ringtijd wel te veranderen in je telefoon. het ligt dus duidelijk aan de provider. wellicht helpt het als klanten van de kpn een klacht hierover indienen.