Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jscholtes
jscholtes - 17-05-2010 21:02:40
Computers & Telefonie

Beltijd beltoon

Ik heb zojuist mijn voicemail uitgezet. in tegenstelling tot eerdere instructies (die gaven aan dat er een foutieve service werd aangeroepen) heb ik vervolgens 1233 gebeld. daar kon ik mijn voicemail instellingen wijzigen, echter het lukte niet deze uit te zetten. vervolgens het nummer 1200 gebeld en vervolgens 222 gekozen. hierna volgde melding dat mijn voicemail uitstaat. probleem van rinkeltijd beltoon is nu ook opgelost. die gaat nu onbeperkt. super! bedankt voor de adviezen.
ik blijf natuurlijk nog even op het 'klachtenpad' bij kpn. als ze de voicemaildienst willen blijven aanbieden zullen ze die instelling van de rinkeltijd toch echt gebruikersafhankelijk moeten maken!