Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yke
yke - 17-05-2010 21:23:07
Computers & Telefonie

Beltijd beltoon

Uit nieuwsgierigheid even bij andere providers op hun websites zitten zoeken naar informatie over het aanpassen van de rinkeltijd (ik had ook even niets beters te doen :p). op de websites van tele2, hi, ah mobiel, simyo en rabomobiel heb ik het helaas niet kunnen vinden.

vodafone:
voor het instellen van de rinkeltijd bel je 1233. kies 11 voor het hoofdmenu en dan optie 2: persoonlijke instellingen van je voicemail. kies vervolgens optie 4 om de rinkeltijd in te stellen. de maximale rinkeltijd is 30 seconden.

t-mobile + ben:
je kunt de tijdsinterval van je voicemail wijzigen naar maximaal dertig seconden. de tijdsinterval is de tijd waarna je voicemail het inkomende gesprek overneemt. hiervoor voer je de volgende code in: **61*+31624je tiencijferige nummer*11*aantal seconden (max. 30)#

telfort:
u kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. er zijn 2 voorwaarden:
* maximaal 30 seconden.
* aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn.
het instellen gaat als volgt:
1. toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
2. druk op ok of de groene beltoets.

wat ik niet snap is dat telfortklanten (die uiteraard gebruik maken van het netwerk van kpn) wel deze aanpassing kunnen doen en de kpn klanten zelf niet. gaat het dan echt alleen om de centen die ze er aan verdienen?