Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maup - 17-05-2010 23:22:07
Computers & Telefonie

Beltijd beltoon

[quote=jscholtes schreef op maandag 17 mei 2010, 21:21]even wachten hoe kpn op onderstaand aanvullend (op eerdere) bericht reageert:

dit is volslagen absurd. elke andere provider biedt de mogelijkheid deze tijd per gebruiker in te stellen. gebruikt kpn dan verouderde systemen? wat is er technisch zo moeilijk aan? dit zorgt voor onnodig bellen en is alleen in het belang van kpn. dit dient zeker niet de klant.

in feite wil ik hierbij dan ook een klacht indienen voor het feit dat kpn dit niet adequaat oplost.

aangezien deze vraag bij de rubriek kassa - mobiele diensten is gesteld loopt daar inmiddels een hele discussie. mensen zijn in afwachting van het definitieve antwoord van kpn wat ik wederom integraal daar zal plaatsen!

overigens is de informatie omtrent het uitzetten van voicemail op uw kpn.com site ook bedroevend.
met vriendelijke groet,



@jscholtes: zoals erik008 ook al eerder schreef, uitzetten voicemail bij kpn is 12339 bellen. is overigens gewoon op de website van kpn terug te vinden:
http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/abonnementen/diensten/voicemail.htm

groeten,
maup