Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jscholtes
jscholtes - 19-05-2010 16:01:49
Computers & Telefonie

Beltijd beltoon

Kpn reageert met een identieke mail als de eerste keer. vervolgens kpn gebeld.
medewerker gesproken en deze meldt dat de standaard rinkeltijd 20 seconden is.
ze kunnen geen klachten aannemen volgens hun werkprocedures over verlenging van rinkeltijd. het is nu aan mij om aan te tonen dat mijn rinkeltijd minder dan 20 seconden bedraagt. daartoe dien ik mijn sim in een ander toestel te zetten en te kijken of ie dan wel tot 20 sec. rinkeltijd heeft. als dat niet zo is zijn er 2 mogelijke oorzaken; sim-kaar (ook kpn) of netwerk techniek (ook kpn).
voor nu mag ik geen klacht indienen!