Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 02-06-2010 09:59:50
Computers & Telefonie

Advances setup? en toverstaf?

Je kunt gewoon klikken op de oranje link in m'n eerste reactie.
de instellingen voor telefonie kun je opzoeken in de http://klantenservice.internet.telfort.nl/hulp-bij-installatie/vast-bellen.aspx">klantenservice pagina voor vast bellen, daar staat n.l. een http://downloads.telfort.nl/telfort/handleiding/vast%20bellen%2004-10-2007.pdf">installatiehandleiding vast bellen.
alleen het wachtwoord is iets dat alleen jij kunt weten, ofwel het wachtwoord dat je van speedlinq al had, of je kunt het laten resetten door de klantenservice.