Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-06-2010 18:53:11
Computers & Telefonie

Anonieme beller

@ dammeijer:

dat wilde ik weten om een gericht antwoord te geven. dat deed vanden bosch nu voor mij.

in pricipe kan ik me daar mee verenigen, doch je mag niet meteen aan kwaadaardige opzet denken. het kan ook aan een technische onvolkomenheid bij de provider liggen. lees maar:

een jaar (2006-2007) lang heb ik van speedlink voip gehad en het gebeurde in het begin vaak dat ik gebeld werd en niets hoorde. en omgekeerd. veel schriftelijk geklaagd bij de provideren me in die tijd voorgenomen zo snel ik kosteloos bij die oplichters weg kon dat te doen. want ze deden alles (stommiteiten) om je naar hun dure (€0,70/min.) te jagen.

op het laatst ging het bijna vlekkeloos, maar ja, een eenmaal genomen besluit, dat ram je er bij mij niet zo gemakkelijk uit. dus voor mij geen voip meer.
achteraf moet ik zeggen dat bij het net de overgang naar hen ook niet vlekkeloos ging. dat duurde ook een maand. zonder internet. doch goedkopere helpdesk.
bellen doe ik nu gewoon via de landlijn en beperkt via gsm. voip doe ik alleen weer met een provider die me de landlijn aan kpn laat zitten en niet overneemt. kost iets meer, doch altijd ongestoorde telefoon achter de hand en bij het bed.
zo'n prov. heb ik hier (postcodegebied 7577) nog niet gevonden.

h.