Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aa
aalleexxv - 06-06-2010 17:44:35
Computers & Telefonie

Router

Wij hebben ook al sinds dat we een draadloze router hebben voordurend problemen. omdat we zo veel problemen hebben, hebben we ook heel veel ervaring met oplossingen.

bij jouw is het geval dat hij geen reactie meer geeft.
meestal zit er bij elke router een reset knopje waar je met een paperclip in moet prikken. hou deze 10sec ingedrukt en waarschijnlijk start het systeem binnen enkele minuten weer opnieuw.

anders heeft je router waarschijnlijk een ip adres.
surf in je browser naar dit ip adres (staat in de gebruiksaanwijzing) en probeer de router opnieuw in te stellen.

als deze manieren niet werken en de router in bruikleen van telfort is, kan je telfort op de hoogte stellen en samen een oplossing bedenken.

veel succes!