Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jeroeningmar
jeroeningmar - 29-07-2010 20:49:25
Computers & Telefonie

Waarom krijg ik als 'oude' digitenne-klant geen tuner te leen van kpn?

Beste stacey,

ik heb slechts je eerste reactie een rode duim gegeven. die vond ik weinig opbouwend qua inhoud en toonzetting. je laatste reactie trouwens nog minder, maar ik blijf niet aan de gang. misschien zijn er andere stemmers actief? ik zie dat er ook op mijn reacties wordt geplust en gemind. en wat dat zagen betreft: je kiest er zelf voor om te reageren.

bij digitenne heb je geen verschillende abonnementsvormen. er is niet zoiets als een "contract zonder" of iets van die strekking. ik heb gewoon een digitenne-abonnement en sinds een aantal jaren krijgen klanten daar een kastje bij te leen. alleen heb ik dat nooit opgehaald, want ik had het niet nodig.

het gaat mij erom dat je bestaande klanten niet kunt vragen extra kosten te betalen om klant te (kunnen) blijven, louter omdat je proces zo is ingericht. als je mijn vraag en de antwoorden op anderen goed gelezen had, was dat je trouwens allang duidelijk geweest.