Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-08-2010 17:30:36
Vakantie & Reizen

Giftfor2

Geachte heer/mevrouw met inlognaam bistrod,

wij waarderen uw mening en feedback. wel willen wij hier als bedrijf graag op reageren. onze producten zijn inderdaad één jaar geldig. u bent, behalve bij aankoop, als volgt hierop gewezen:

pas - achterkant
algemene voorwaarden van toepassing. check geldigheid op www.giftfor2.nl.

doosje - achterkant
copyright 2008 giftfor2 bv. alle rechten voorbehouden. druk- en zetfouten voorbehouden. algemene voorwaarden zijn van toepassing.

boekje - hoe werkt giftfor2? algemene voorwaarden zijn van toepassing. heeft u vragen of opmerkingen bel dan ons servicenummer 0900 3366777 (10 ct p/m) of mail naar info@giftfor2.nl. als u in belgië woont kunt u ons telefonisch bereiken via 070 359600.

zoals u kunt terugvinden wordt er aangegeven dat de kaart één jaar geldig is. uit bovenstaande reacties blijkt dat het onduidelijk is dat er een verschil bestaat tussen cadeaubonnen (als een boekenbon) en giftfor2. dit lichten wij graag toe:

boekenbon:
vast te besteden waarde.
u kunt zelf kiezen of u een boek nu koopt of datzelfde boek over 10 jaar met een eventuele bijbetaling wenst aan te schaffen.
geen afzonderlijke (contract)afspraken met boekenwinkels.
dit is een algemeen geaccepteerd betaalmiddel.

giftfor2:
geen vast te besteden waarde maar een compleet arrangement (ongeacht de prijs wat u normaal voor dat arrangement zou betalen).
nooit bijbetaling wanneer het arrangement op dat moment duurder blijkt te zijn.
contractafspraken met geselecteerd aantal locaties.
geen ‘betaalmiddel’ maar een ‘voucher’.

daarnaast geeft u aan dat u vindt dat wij het reserveren "bemoeilijken". wij zijn juist van mening dat u het beste rechtstreeks met een locatie of hotel contact op kunt nemen om de reservering te maken. zij kunnen u het beste vertellen of zij nog beschikbaarheid hebben op de door u gewenste datum. daarnaast kunt u een boekingssite voor hotelovernachtingen (zoals onze zustermaatschappij hotelspecials) niet vergelijken met giftfor2. met een cadeaubon (voor een arrangement) kunt u namelijk niet via een boekingssite boeken.


hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag!

familie schilder: wij willen u vragen contact op te nemen via info@giftfor2.nl. vermeld hierbij: o.v.v. klacht kassa schilder.


met vriendelijke groet,
giftfor2 b.v.