Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sandra1980 - 20-09-2010 19:15:16
Computers & Telefonie

Ongewenste inhoudingen payinfo op je mobiel

Hallo, r de jong

ik wilde ook ff reageren op je vraag ivm payinfo bij hi!!!!!

nu heb ik daar zelf ook al ruim een half jaar last van, de kosten van payinfo zijn bij mij iedere maand rond de 20 euro boven op me abbonnement.
heb er al verschijnende keren over opgebeld naar hi klantenservice, en kreeg ook vaak te horen dat ik me waarschijnlijk wel ergens voor aangemeld hebt en voor de rest moest ik het zelf maar uitzoeken waar dat dan is, toen heb ik er een maand opgelet dat ik niks op internet doet en toch wordt het weer afgeschreven, weer gebeld en weer met de mededeling het is u eigen schuld!!!
toen ben ik maar eens naar de hi winkel in alkmaar gegaan en daar het geval uit gelegt, toen heeft die man eerst in me gsm gekeken om te kijken waar ik dan voor aangemeld moet zijn, hij kan niks vinden in me telefoon,
je moest dan op je gsm naar de hi pagina gaan en dan naar mijn pagina en betaalde diensten, dan kon je zien waar je voor aangemeld bent, nou daar stond helemaal niks! toen zou hij wel een klachtenformulier sturen naar hi en moest ik maar ff afwachten op de reactie daarop, naar 3 weken kreeg ik een reactie van kpn dat het geen dienst was van hun, en dat hun niks konden doen en ik maar zelf uit moest zoeken. ik weer naar de hi winkel met de brief van kpn, de meneer die met toen heeft geholpen, heb ik de brief laten lezen en hij was er ook niet mee eens. hij weer gekeken in me telefoon en gewoon weer niks kunnen vinden! toen uiteindelijk maar besloten om een nieuwe nummer aan te schaffen met de hoop dat het dan over was, dat hielp dus ook niet want toen ik de nieuwe rekining weer online zag was het er gewoon weer afgeschreven, echt behoorlijk irritant!!!! ik weer naar de hi winkel en het geval weer uitgelegt, die man die me aldoor hielp was er niet, en deze mensen zeiden opeens weer van nou dan moet maar contant op nemen met hi. uit eindelijk hebben ze internet van me gsm afgehaald met weer de hoop dat het werkt! heb een maand lang geen internet gehad en weer wordt afgeschreven!! dat gaat nu al een half jaar door zo, en wordt het nu eingelijk wel een beetje zat nu!! ben van het weekend weer naar de hi winkel geweest maar de man die ik al vaker gesproken hebt was er niet die komt dinsdag weer! nu ga ik morgen weer heen en dan hoop ik dat ze er nu echt wat aan gaan doen want me geduld begint nu echt op te raken zo. ik laat jullie zo spoedig mogelijk weten wat ze er nu aan gaan doen!!!