Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hrdwerrorman
hrdwerrorman - 28-09-2010 13:52:32
Computers & Telefonie

Moet winkelier dit regelen

@ mastag:

ze moet altijd met klachten eerst bij de verkoper aankloppen. ze moet zich ook niet door de verkoper naar pb laten verwijzen.
de verkoper hoort te repareren of pb in te schakelen bij defecten in geval van reparatie aan huis of afhalen en brengen door (een contractpartner van) pb.

het kan zijn dat de verkoper pb, voor zijn gemak en omwille van reparatiesnelheid, kortsluit met je zusje. in dat geval kan de verkoper zich niet aan zijn verantwoordelijkheid m.b.t. de klachten onttrekken.

wanneer je zusje eigengereid zelf contact opnam met pb, heeft de verkoper geen weet van voorgeschiedenis en groot gelijk zijn handen van deze voorgeschiedenis af te trekken. t.o.v. de verkoper begint ze nu met een schone lei klachten.
maar niet t.o.v. pb. die moet ze nu onder druk zetten wegens non-conformiteit. mogelijk dat ze er in trappen, want de wet zegt niets over de verplichtingen van een derde partij die pb in deze is.

@ alexis:

hoe kun jij nu weten wat er tijdens de koop is afgesproken en vastgelegd tussen koper en verkoper? hypotheses?

hardware error man.