Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-10-2010 16:05:15
Geldzaken & Recht

Geld stortenbij een stortings automaat bij de ing bank in almere

Ook ik maakte op 8 oktober hetzelfde mee als e.huisman. mijn biljet van € 100,= wordt ingenomen om veiligheidsredenen bij.....hoe kan het ook anders....de ing op de heyhoefpromende in tilburg..
het vreemde was dat ik dit biljet op dezelfde dag had ontvangen bij de ing op de westermarkt in tilburg. je biljet komt niet terug uit het stortingsapparaat dus je kan geen verhaal gaan halen bij de uitgever. schandalig dat zelfs banken (de ing dus) niet te vertrouwen zijn bij gelduitgifte. zij dienen toch te controleren wat zij binnen krijgen en uitgeven???? op 15 oktober kreeg ik een brief dat het biljet vals was. ik heb uiteraard mijn ongenoegen geuit per telefoon, maar daar wordt niemand warm of koud van. ik moet nu een brief schrijven naar de directie van ing met mijn hele verhaal. vervolgens komt er een reactie......dit kan 6 weken duren en dan moet ik maar afwachten of de reactie positief of negatief is. inmiddels ben ik dan 52 dagen verder en heb een hoop ergernissen gehad. kan dit zomaar???ik vraag me af of e.huisman het geld nog heeft terug gekregen.