Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-10-2010 19:46:58
Geldzaken & Recht

Nederlandse muntenhuis

Hnm schreef op dinsdag 19 okt 2010, 17:26: geachte heer, mevrouw,
namens het nederlandsche muntenhuis reageer ik hierbij op uw bericht omtrent de zending van het nederlandsche muntenhuis (bericht 18 oktober 2010). het nederlandsche muntenhuis vindt tevreden klanten en goede service erg belangrijk. wij willen uw probleem alsnog graag oplossen. helaas kunnen wij u aan de hand van uw gebruikersnaam niet zelf traceren. wilt u contact met ons opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 - 68 68 366 en vragen naar marja of per email: klantenservice@muntenhuis.nl. wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9-17 uur.

met vriendelijke groet,
klantenservice het nederlandsche muntenhuis


we hebben namelijk zoveel zaken via deurwaarders lopen dat we er zelf ook niet helemaal meer uitkomen...

als ik het bericht van ts lees staat de klantenservce nu niet echt hoog in het vaandel. pas als er een melding op een forum wordt gemaakt wordt er actie genomen.