Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 07-01-2011 15:55:48
Computers & Telefonie

2 jarige overeenkomsten

[quote=herrdroetker schreef op vrijdag 7 jan 2011, 15:41]wat ik vaak zie is dat de kortingen en de goodies uiteindelijk niet opwegen tegen de nadelen voor de consument van een meerjarigcontract

wat is dan het nadeel van een meerjarigcontract?
dat je tussentijds niet kunt opzeggen?

so what?

ik snap zowiezo de hele klaagkoor niet.

je gaat een 2 jarig contract aan, en die zit je gewoon uit.
wil je dat niet, dan moet je ook niet akkoord gaan met die 2 jarig contract.

die telecomwet is hierop niet van toepassing, en dan bedoel ik die 1 maand opzegtermijn.
die gaat pas in na de verlenging van het contract van 2 jaar.

dat sommige mensen nu aan handen en voeten gebonden worden, omdat ze niet per maand naar een andere provider kunnen: dat is hun probleem en heb ik totaal geen medelijden mee.
ik snap dat zowiezo niet, waarom per maand naar een andere provider. belachelijk gewoon.

ik heb onlangs mijn meerjarige abo verlengt met 2 jaar.
is dat een nadeel voor mij?
kan iemand mij dan vertellen wat het nadeel voor mij zou zijn?

de gehele discussie is op slakken zout leggen en spijkers op laag water zoeken.