Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

herrdroetker
herrdroetker - 07-01-2011 20:36:26
Computers & Telefonie

2 jarige overeenkomsten

Lieber marcel75,

het wachten is op een telecom aanbieder die:
1. haar klanten de mogelijkheid geeft om commerciƫle telefonie te filteren met gedetailleerde instellingen. zeg maar een spamfilter zoals de betere internetproviders bieden. met het filteren van afgeschermde nummers en foute call centers worden de sms dienstenterreur en de telepiraterij effectief aangepakt.
2. bij de aanmelding van de klant de identiteit gedegen checkt, almede ondubbelzinnig de instemming voor automatische incasso vraagt.
3. een transparante tarief en kostenberekening hanteert.
4. bij verdachte of 'voor deze klant niet representatieve' telefonie checkt bij de klant of deze waarschuwt en die bij onbevredigend antwoord het abonnement en de gesprekken naar exotische oorden en andere hele euro's per seconde vretende bestemmingen, blokkeert.
5. criminaliteit en fraude met telefonieabonnementen bestrijdt, daarbij niet schroomt om justitie in te schakelen (in plaats van dat laf en gemakzuchtig aan de gedupeerde consument over te laten) en misbruik blokkeert.
6. een bereikbare helpdesk heeft met deskundig personeel en geen afpoeiercentrale.
7. die voldoende dekking en bandbreedte biedt.

dit bedoel ik dus met de kwaliteit, die onder de huidige omstandigheden in de telefoniewereld niet wordt bevorderd, om het maar eufemistisch te zeggen.

dit brengt mij op nog een nadeel van langdurige contracten. stel, u heeft vorige maand een 5 jarencontract bij vodafone en u bent met vakantie. pretium belt en uw moeder, die de plantjes water komt geven, neemt op. zij is verstandig en zegt dat ze de informatie maar moeten opsturen. twee weken later komt u thuis en er ligt een pretium welkomstbrief van anderhalve week oud. daarnaast ligt er een brief van vodafone, waarin zij betreuren dat u zo vlot alweer vertrekt en met het verzoek om de rest van het abonnementstarief over de komende 59 maanden te voldoen. http://herrdoktoroetker.angelfire.com/">de telefoongids kan u helpen, maar dit is denk ik niet echt waar u dan op zat te wachten ;-)

gesundheit!
herrdoktoroetker