Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
courier - 13-01-2011 09:24:54
Voeding & Gezondheid

Kips theeworst

Ja dat is de arrogantie van de multinational, ze gaan niet verder dan het honoreren van de aandacht die de klant vraagt, maar inhoudelijk staan ze feitelijk met de mond vol tanden. is eerder regel dan uitzondering van afdelingen die zich zo mooi opsieren met kreten als "klantenservice" o.i.d.
de verpakking is nu inderdaad anders dan vroeger: het zou me niet verbazen dat dit is gebeurd op aandrang van de supermarktbranche, maar waarom dit moet worden gehonoreerd met een prijsverhoging van meer dan 70% zal wel niet worden geopenbaard. producenten denken nog steeds dat consumenten onnozele halzen zijn en zo benaderen ze de markt ook.
ik hou de theeworst wat langer goed: in de koelkast het afgesloten doosje in de afgesloten kaasdoos, zodat er nog minder zuurstof bij kan komen, maar ik verdenk lips ervan dat ze hopen dat de klant de schimmelzooi weggooit en direct nieuwe koopt. helaas lips: sommige consumenten hebben een uitstekend geheugen!