Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bosje44 - 31-01-2011 14:15:06
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe beter dan simpel?

Ik zou even wachten met overstappen, heb nu 3 weken een abonnement bij hn, afgelopen zaterdag had ik de halve dag geen netwerk, dus niet bellen of gebeld worden, stuur je een mail daar over naar hn krijg je als als antwoord"er is weer acriviteit geconstateerd op uw simkaart en beschouwen hier mee de klacht als opgelost"verder niets.
in de beginperiode viel het netwerk steeds weg, kwamen sms-jes dagen later binnen en werd het oude nummer een week later geporteerd dan beloofd was.
buiten dat....als je je saldo wil bekijken op de website is dat dus niet mogelijk.
en als laatste, voor een klacht kun je alleen maar mailen, telefonisch is er niemand bereikbaar en in het weekend wordt niet gewerkt want e-mails worden pas na 2 "werk"dagen beantwoord.
ik zeg: "niet doen"