Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
danosi - 02-02-2011 21:28:37
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe beter dan simpel?

Begin daar absoluut niet aan! mijn verhaal...23 januari jl. heb ik mezelf aangemeld voor een abonnement van hollands nieuwe....19 euro betaald en 2 dagen later lag de simkaart in de bus. mooi briefje erbij....sim was tegelijk te gebruiken als je de sim in een simlockvrij toestel doet en een telefoontje mee pleegt of smsje meestuurt, vanaf dat moment zou hij geactiveerd zijn of 7 dagen na ontvangst van de sim. toen ik de sim in het toestel deed deed hij het niet. ik na de site van hollands nieuwe..nergens een nummer bekennen..hun reden was dan hoeven de klanten geen kosten te betalen..nee hollands nieuwe belt ons wel...dan maar een mailtje sturen....kreeg een mailtje terug..die natuurlijk automatisch verstuurd was...hadden langer de tijd nodig om mijn probleem op te lossen...welk probleem??? was net nieuw duuuh...ff wachten dan maar.....na een paar dagen weer een mailtje gestuurd dat dit geen service en ik antwoord wil...en ook nog een belverzoek ingediend..hoppa weer een automatisch berichtje terug....vandaag kwam ik erachter dat ik niet meer kon inloggen op mijn hollands nieuwe en dat die 19 euro terug was gestort....geen mailtje over het hoe en waarom..helemaal niks....met zo'n bedrijf wil je toch niet in zee gaan....dus neem mijn advies aan......begin niet aan een abonnement bij hollands nieuwe......er is maar 1 hollands nieuwe en dat lig bij de visboer en geloof me de kwaliteit en service van de visboer is duizend keer beter als die zgn...nieuwe provider