Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-02-2011 14:43:20
Voeding & Gezondheid

Flexifront

Goldbergdaman schreef op zondag 6 feb 2011, 01:00: renier kun je mij ook helpen met deze gasten mijn vrouw heeft hetzelfde maar nog niets ontvangen.
wat kan of moet ik doen om hier van verschoond te blijven.

met vriendelijke groet

michel

goedendag michel,

je stuurd een mail naar flexifront via de site, waarin je refereerd naar de orderbevestigingsdatum en het vermelde bevestigingsnummer. je duid hierop dat ze u een levering doen toekomen die naar uw inzien anders is dan de telefonische afspraak die ik heb gemaakt. u ziet dan ook graag af van verdere toezendingen en u verzoekt om uw lidmaatschap dan ook per heden te beeindigen. u vraagt per omgaande een bevestiging hiervan.

hopenlijk krijgt u keurig hiervan een bevestiging per mail.

tevens heb ik onderstaande mail ook verstuurd naar

courlux@hageman.nl

onderwerp: fw: flexifront klantenservice - je bericht is ontvangen
urgentie: hoog


geachte medewerkers,

via een tip uw e-mail adres gekregen om het lidmaatschap te beƫindigen !!

gratis proefpakket nog niet ontvangen !!!

dus daarom niet versturen

ook hiervan heb ik destijds keurig een mail met de annulering terug gekregen.

succes,

ren bekkers