Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
sutje - 09-02-2011 22:20:31
Computers & Telefonie

Hollandsnieuwe

Ik heb op 25-01-2011 een abbonement afgesloten via deze jostiband/hollandsnieuwe/vodafone onderneming, betaald via ideal (helaas niet terug te boeken zoals automatische incasso). na vier maal een mail te hebben verstuurd via de site van hollands nieuwe standaard mail terug:

hallo,

je verzoek is bij ons in behandeling. we hebben echter extra tijd nodig en daarom gaat het langer duren dan de standaard antwoordtijd van twee dagen om met een oplossing te komen. we doen ons best je zo snel mogelijk een antwoord te sturen. we danken je voor je begrip.

dit is een automatisch gegenereerd bericht, antwoorden worden niet gelezen.

met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe is een onderdeel van vodafone libertel, zie algemeene voorwaarden hollandsnieuwe 1.1.1.:

1.1.1.hollandsnieuwe: vodafone libertel b.v. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de avenue ceramique 300, 6221 kx, te maastricht, kvk nr. 14052264 en btw-nummer nl.800755133b01.

op 08-02-2011 een brief geschreven, geadreseerd aan:

correspondentie adres:
hollandsnieuwe
postbus 312
2000 ah haarlem

postbus niet bekend bij het postkantoor, vandaag een aangetekende brief verstuurd naar vodafone, zie algemeene voorwaarden voor adres 1.1.1!

in aangetekende brief geschreven eind volgede week sim-kaart leveren of betaling terugstorten, anders treffen wij elkaar bij de kantonrechter.

tevens kan ik per heden 09-02-2011 niet meer inloggen op de site van hollandsnieuwe, mijn hollandsnieuwe

ik houd jullie op de hoogte!



groeten,
sutje